poniedziałek, 15 lipca 2013

"Ślizgawki" do pobrania za darmo

Szanowni czyt(el)nicy!

Z uwagi na brak dostępności, przynajmniej wedle moich informacji, z dniem dzisiejszym można sobie za darmo poczytać moją debiutancką książkę w wersji elektronicznej. Ksiazka wyszła na przełomie 2010/2011 i zawiera teksty napisane w latach 2007-2010, dla mnie już dość stare i nieaktualne, jednak do niektórych mam sentyment, mam nadzieję ze wy również coś w nich znajdziecie dla siebie, ci co do nich nie dotarli wcześniej.


________________________________________

Jakub Sajkowski „Ślizgawki”
s. 52 ISBN 978-83-926993-7-8
BIBLIOTEKA DEBIUTÓW "Zeszytów Poetyckich" tom III
Redaktor serii: Marcin Orliński

Książkę można poczytać online w zakładce "Publikacje" bądź pod tym linkiem.
Po (darmowej) rejestracji na stronce Isuu można ja również pobierać (opcja "Sign in").
Niestety z przyczyn technicznych nie mogłem umieścić okładki, można ja za to zobaczyć i pobrać poniżej:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz