niedziela, 5 maja 2013

nauka chodzenia


zlituj się dziecko głowa mi pęka
od tych wszystkich rodzinnych obowiązków
dzielenia się rozmnażania irytują mnie

twoje głupie pytania dlaczego
nie zadasz ich młodszej siostrze zamiast tego

całujesz ją w czółko  żadnej śliny żadnych łez
substancji organicznych podsycających ogień
tego przedziału tej kwatery czy ty kurwa

chcesz zostać kaleką kiedy tak zakładasz
lewy bucik na prawą a prawy na lewą nóżkę
i jak ty chcesz nauczyć się chodzić jeździć

w delegacje zostać kapiszonem przepraszam japiszonem
tego przedziału tej kwatery żadnych pytań żadnych

kwiatów nie mam w walizce ubrań roboczych
nie mam swojej grządki
nie mam dość siły

roboczej by kopać wyważyć furtkę położyć się 
odnaleźć swoją kwaterę
w tym ponurym open spejsie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz