poniedziałek, 31 października 2011

nowy, stary, dobry pies.

re:


zimno.

próbujesz mnie czytać jakbyś próbował połknąć
wszystkie kostki lodu ze szklanki. to whisky
czy whiskey? to lato, czy zima robi mnie w chuja?
ostatnio śniłam, że rodzę ci córkę i dopiero we śnie

poczułam, że coś jest nie tak. miałam urodzić hybrydę,
a zamiast niej-dziura w brzuchu. można powiedzieć,
że przejrzałeś mnie na wylot. czy widziałeś też

rzeczywistość zmniejszającą się do wielkości
legitymacyjnego zdjęcia, na którym wyszłam
tak niepodobna do nikogo?



bez tytułu.

chłopcy mówią, że jestem dziewczynką Bukowskiego
i podrywają mnie na książki. ja wolę kilka
kolejek czystej. słyszałam, że w Rosji na tym
polega życie.

kiedy ostatnio wyszłam do miasta spotkałam
wszystkich, których nie chciałam spotykać i
całą noc byłam trzeźwa. potem długo wracałam
do domu, bo tam

inni są mi mniej obcy,
niż ty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz